[gilug.org] Ajuda: jornada linuxera al centre cívic de Banyoles

marc furtia marcfurti yahoo es
2005-04-06 21:10:55 UTC

El dc 06 de 04 del 2005 a les 22:17 +0200, en/na Oriol Pellicer i Sabrià
va escriure:
> [...]
> -Tarda (16:00-20:00): Presentació a càrrec seu de no sé quin projecte del CC i
> xerrada d'introducció al GNU/Linux a càrrec del GiLUG. A més si algú ho
> demana el podríem ajudar a instal·lar una distro al PC (ho han demanat).
>
> De la xerrada ja me'n cuido jo, ja se m'acudirà alguna cosa, però pel tema de
> la instal·lació necessitaria ajuda, bàsicament per fer còpies d'alguna
> distribució (havia pensat la Ubuntu: ¿ja les tens, Eduard? :) i per fer la
> instal·lació en si a les 11 màquines. Els que donin un cop de mà tenen el
> dinar pagat per la gent del centre cívic.

D'ubuntus en tinc unes quantes jo.
En tinc 9 per amd64,7 per powerpc i 1 per x86 i s'estan morint de fàstic
aquí a casa, per tan, les "venc" al millor postor ...
A on es fa això de banyoles ??? podriem kedar i baixar-hi tots junts ?
(per optimitzar despesses i tal)

Salut ... i PELES!!! :P
Marc Furtià i Puig