=?ISO-8859-1?Q? ***SPAM*** RE: [gilug.org] Si el teu fill t=E9 relaci=F3 amb ....?=

Datsxkul User marcfurti yahoo es
2004-09-06 19:22:13 UTC

On dv, 2004-09-03 at 20:55,  wrote:
> [...]
>

> Doncs això, una mini-colleja (de bon rotllo, eh? :P) per espantar innecessàriament a la gent. Que la cosa ja està prou xunga, tu... :S
Epsss .... que era per fer una mica més gran la bola home ... :'(
Quan ho vaig veure vaig riure molt, per això he enviat això aquí i així.
Si algú s'ho ha agafat en serio... o és un paranoic o no sé ... Ja ho
vaig veure que era amb conya ... jo únicament el que intentava era
seguir la conya i fer la "bola" una mica més gran, però veig que no he
aconseguit el que volia i per tant, demano perdó si algú s'ha cregut
alguna cosa d'aquell e-mail

Cordialment,
					Marc