***SPAM*** RE: ***SPAM*** RE: [gilug.org] Si el teu fill té relació amb ...

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2004-09-06 07:03:44 UTC

A Divendres 03 Setembre 2004 21:04,  va escriure:
> Ei, sorry! Això de 'SPAM' del títol no ho he posat pas jo! Deu haver estat
> el webmail des d'on escric... Ho sento, ara mateix estic en una carraca
> P-100 que corre (és un dir) Win98, i on l'única manera d'enviar mails és a
> través de la web i amb l'IE 5.0 (jorl!).

És l'spamassassin del servidor on hi ha la llista ;-) No podia viure de l'spam
que m'arribava, i li vaig posar fa un parell de mesos.
<Pensament el veu alta>
Potser trauré això de modificar l'assumpte i deixaré només el flag a les
capçaleres...
</Pensament el veu alta>

> Espero que no m'ho tingueu en compte... :S

Mmm.. no ho sé, no ho sé... xDD

Salut!

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg