[gilug.org] Wireless antenes i alguns dubtes

Jordi Gasch i Garcia jordi redlabel org
2004-09-01 17:22:33 UTC

En/na Sergi Vidal ha escrit:

>Hola,
>
>Algú sap on comprar els components necessaris per fabricarte antenes wireless? (Cable lmr-400, conectors N mascle i femella, conectors rp-tnc)
>
>Els AP's que tenim son el linksys wrt54g v2 i m'agradaria saber si poden enviar i rebre per les 2 antenes (ja que amb els firmwares ke hem provat sembla que rebi i emeti per antenes diferents).
>
>també preguntar a veure si algú ha construit alguna d'aquestes antenes i saber la seva experiencia:
>
>http://www.guerrilla.net/reference/antennas/2ghz_collinear_omni/ <-- colinear omnidireccional
> [...]
ei jo he estat liat amb el mateix ara fa uns mesos, que vai demanar
ajuda per llista... els connectors els pots trobar a zeners o bf a
Girona (que jo sapiga)
i lo de l'AP wrt54g jo no he pogut fer el que dius, que és el que volia,
vai haver de comprar un wet11 enchufa'l al wrt54g  per ha poguer rebre i
donar conexió d'internet wireless als ordenadors de casa. però se que
el wrt54g fa la funció que diusde (donar i rebre per les antenes),
configurat com a bridge i amb un firmware diferent al que perta de
sèrie; jo no vai poguer perque els que donen la conexió a internet no
volien deixam fer el bridge... i la veritat no hi entenc gens apartir
d'aquí, xD jo vai fer una pringles i no va anar bé, poca senyal, però
sóc a més d'un km i amb una antena més potent, comprada cap problem...
si t'es d'ajuda l'explicació poc técnica. Au SaLuT!