[gilug.org] Programari

Espi a la llista gilug gilug espipinxo com
2004-11-29 10:05:18 UTC

Bones,

Resulta que una aula d'aquestes s'on per poder fer algun treballa, escanejar
alguna cosa, navegar per internet, basicament navegar per internet

volen montar-ho tot amb gnu/linux.

El que pasa que actualment tenen un software que gestiona l'entrada
d'usuaris. o sigui .. poses nom d'usuari i contrasenya i pots entrar.
llavors aquest programa controla l'estona que hi estan connectas i si s'ha
de pagar alguna cosa la primera mitja hora es gratuita.

per fer aixo amb gnu/linux , que em recomanarieu .

M'han comentat d'utilitzar el kiosk de kde, per gestionar usuaris
i llavors fer alguna cosa amb el time per controlar temps , pero em sembla
.. una mica .. que li falta algo

no se que fer. si fer una aplicacio de nou que controli els usuaris que
entrin . o sigui com una especia de login
o sigui fer el programa que tenen pero per gnu/linux

si algu sap alguna altre eina ?

amb quin llenguatje estaria be fer-ho ? python ? , utilizar llibreries qt o
gtk ??

bueno .. no se si me explicat be..
pero espero obtenir alguna resposta jeje.

l'espi mes pinxo