[gilug.org] Iniciar CVS amb xinetd.d

Eduard Carreras i Nadal eduard redlabel org
2004-11-23 08:09:22 UTC

Xevi va dir:

> Al final he hagut d'habilitar el pserver. Segons la documentació oficial
> de CVS, he posat:

Bueno però és que una cosa és utilitzar el servidor pserver i l'altre
fer-ho per ssh, recorda que pserver són usuaris independents del sistema i
tot s'envia sense xifrar.

Per utilitzar CVS sobre ssh només cal tenir ssh, jo al meu servidor només
tinc redirigit el port 22 i puc fer servir cvs sobre ssh desde l'exterior.

Per més info un article (sobre debian, però que és totalment extensible a
totes les distros) http://www.laespiral.org/recetas/1-100/receta46.html

> No em fa molta gràcia tenir un procés servidor amb permisos de root. Ja
> miraré de modificar-ho per tal que es pugui executar com a usuari no
> privilegiat.

Jo no utilitzaria pserver, a part així tens tots els usuaris control·lats,
i si no els vols donar accés a una shell poses una restricted shell on
només puguin executar el comanda cvs :)

Salut!

--
Eduard Carreras i Nadal <>