[gilug.org] Jornada de Programari Lliure de la Garrotxa

K k k udg es
2004-11-19 13:48:04 UTC

Agus wrote:
> [...]

[...]

Hola a tots! be, espero no haver-me despertat massa tard. Que hi ha lloc
al cotxe? Si n'hi ha, dius que surts de Salt a les 8:30, oi?. Si n'hi
hagues, em podries dir exactament a on vols que estigui a aquesta hora,
i alla estare ipso facto? ;-)

I si no, no problem, ja tinc coses per fer i tal... ;-)

      Carles