[gilug.org] REGISTRAR GILUG

problemes problemes inicia es
2004-03-18 05:56:38 UTC

Hola nois/es :

Ja he tingut contacte amb la Diputació de Girona, peró, peró, peró .....

Tindriem de registrar-nos com a organització no lucrativa, cultural o el
que toqui.

Vol dir, que tindriem de fer una assamblea fundaciónal, aprovar
estatuts, anomenar càrrecs .....
Una vegada fet, presentar actes i documentació al departament de
Justicia de la Generalitat i a la delegació d'hicenda, per tal que'ns
donin un N.I.F. , I amb el N.I.F. poder rebre l'ajuda de la Diputació.

Que ja m'han comunicat l'aprovació del projecte, i apart del tramit
avans dit, demanen el trenta per cent dels CD'S per distribuir-los ells
institucionalment, i com es normal, que apareguin l'anagrama i una frase
que digui: amb el patrocini de la Diputació de Girona.

Intentaré anar demar a conseguir la documentació necesaria, que
l'exposaré a la meva web, el més aviat posible, mentres tant, anem
discutin sobre el tema i pot ser convocar una assamblea o reunió per
pendre decisions.

Anem per feina.

Salutacions.