[gilug.org] Auna (Menta)

Lleïr Borràs i Metje lleir hades udg es
2004-03-17 23:28:34 UTC

Jo tinc Menta a casa i nestic francament content, tot i k...

A veure tens ip dinamica, cosa que es molest, pero tens 2 ip's dinamiques
ja quepots tenir amb la tarifa de 300 fins a 2 maquines registrades via
mac a menta.

Tens dos sortides, usb i ethernet, tot i que conectant un switch al
cablemodem pots registrar dos macs ethernet. Jo et recomenaria que
registressis usb i ethernet i si mai vols posar 2 pc's per ethernet pos
fas una mac virtual que sigui la del cablemode, que es la kes registra via
usb amb ifconfig i ja esta.

He probat Debian, knoppix, mandrake i suse i amb totes puc fer funcionar
mes b menta que amb windows, fins i tot per usb.

Lleïr Borràs i Metje
/*Secretari d'AEIGI*/
/*  Admin de SION  */

Administrador de l'FTP d'HADES

NeHoS the Conquerer SayS
==> 42 a 40==>>Gimli fill de Gloin Powah :-DDDD