[gilug.org] Auna (Menta)

JORDI CATA CASTILLO u1027158 correu udg es
2004-03-17 22:50:39 UTC

Jo tinc cable modem. En principi la ip que et donen es dinàmica, però
sempre pots jugar amb el no-ip.com ;-).

Depen del cable modem, podria ser que poguesis tenir fins a 2 ordinadors
connectats al mateix temps (es el meu cas), ja que el modem te un port usb
i un port ethernet.

Respecte el tema de posar un router per a tots els pisos es pot fer, tot i
que no se si es molt legal (pensa que menta treu més benefici venent una
conexió per vivenda) :-(.

atentament.