[gilug.org] conexio/pringles/muntanya

No_Doubt no_doubt menta net
2004-07-27 14:06:48 UTC

Hello Ramon,

Tuesday, July 27, 2004, 10:04:54 AM, you wrote:

RR> No estava al cas, per tant disculpeu si alguna cosa no la entenc be.
RR> Si del que es tracta es de connectar dues xarxes via wireless fent servir
RR> els WRT54G, aquí trovareu informació:
RR> http://www.comesfa.org/drupal/book/view/432
RR> Hi han vàries combinacions possibles. WDS, AP/Client... segons el ferro
RR> qiue tingueu.
RR> Per fer això, i també per activcar el telnet, el cal canviar el firmware.
RR> Jo ara et recomanaria el satori 4.0 que ja és estable.

RR> No sé, si tens mes dubtes... a comesfa.org en el meu cas solem estar-ne
RR> més al cas.

> [...]

Bones!, jo et recomano que canviis el firmware a Satori 4.0, es public
i tel pots descarregar a http://www.sveasoft.com/modules/phpBB2/dlman.php?func=download&file_id=63&method=direct
Segurament et demana registrarte al forum. Et recomano que despres de
canviar el firmware activis l'opció Boot Wait a "ON", dins de
"Administration" / "Management". I també que canviis el password per
defecte.

Quan canviis el firmware, a akesta versió, ja podras entrar per
consola, si la tens activada a la pagina de administració.

Si hi ha cap altre dubte, jo he trastejat bastant amb akest WRT54G

Salut!

--
Best regards,
 No_Doubt                            mailto: