[gilug.org] conexio/pringles/muntanya

Jordi Gasch i Garcia jordi redlabel org
2004-07-20 10:30:18 UTC

ei bones familia! estic intentant conectam a la xarxa wireless del meu
poble Celrà, fa dues setmanetes cap aki... amb el problemo que estic a
uns 800mtrs i més amunt que que el "campanar" unica antena que veig.
Per això hem vai comprar un accespoint Linksys wrt54g, hi he muntat
una antena pringles i no se si rebo senyal i a més tot esta en english
i no m'enpano. algu que remeni hem pot fotre un link please, només
necessito saber si el router-accespoint pilla senyal.
aH la xarxa que he muntat a casa ja funciona bé entre pc´s amb el
wrt54g,ara els vull donar una mica d'internet per menjar (vull dir
funcionar funciona). xD apasiau fins dijous o divendres a SOPAr

PD please vull internet JA! LeNt