[gilug.org] [OFF-TOPIC] Connectada Vall del Terri

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2004-07-16 13:24:47 UTC

A Divendres 16 Juliol 2004 14:00, JORDI CATA CASTILLO va escriure:
> Hola,
>
> és podria fer una introducció al programari lliure, i després una
> introducció per exemple al knoppix (l'entorn, eines, etc) i per exemple el
> Catix ;-).
>
> que us sembla ?

Collonut, només falta que algú es presenti voluntari i que s'ho prepari :-P

Vinga, a veure si algú s'anima! Jo no puc perquè ja vaig fer una mini
install-party l'any passat O:-), però un cop de mà si que el podria donar.

salut!

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg