[gilug.org] Problemes compilant KDE-33 beta 1

Tom tomcatbsd yahoo es
2004-07-09 18:12:41 UTC

Hola,

Estic intentant compilar la primera beta de KDe-3.3 i tinc problemes.

Al fer el configure de artds (servidors de so de KDE) em troba a faltar
algunes coses de qt:

checking for Qt... configure: error: Qt (>= Qt 3.3) (library qt-mt) not
found. Please check your installation!
For more details about this problem, look at the end of config.log.
Make sure that you have compiled Qt with thread support!

Tinc les QT que venen amb Mandrake

[ arts-1.2.91]# rpm -qa | grep qt
libqt3-devel-3.2.3-19.1.100mdk
qt3-common-3.2.3-19.1.100mdk
libqt3-3.2.3-19.1.100mdk

M'extranya ja que ara mateix tinc funcionant la alfa de KDE-3.3 i la
vaig compilar sense cap problema.

Algú de per aquí em sabria aconsellar. Merci per tot .....

Ens veiem.