[gilug.org] sopar

K k k udg es
2004-07-07 08:52:15 UTC

> A Dimarts 06 Juliol 2004 23:00, (Debian User)Marc FurtiĆ  i Puig va escriure:

A tope! Pero vaig a posar ordre al thread; Qui s'apunti,
que es curri una mica el forward del mail per mantenir una
mica d'ordre, que no costa tant! :-D

Que qui proposi dia / Lloc s'apunti, i un temps raonable
abans del sopar, s'esculli la opcio mes votada, i es
tira endevant, ok? :-)

[...]

Inscripcions obertes :      Dia proposat / Lloc Proposat

     1 Marc FurtiĆ
     2 Carles Martinez    9 o 16 (el 22 no puc)   / La Churrasquita
     3 Oriol Pellicer     22
     4
     5
     6
     7
     8
     ... (to be continue)

Notes:

L'Oriol portara els papers "oficials" del Gilug,
per enllestir-los i tirar-los endevant.