[gilug.org] Ferralla informàtica

Oriol Pellicer i Sabrià oriol elsud org
2004-12-10 08:36:02 UTC

A Dijous 09 Desembre 2004 21:29, Datsxkul User va escriure:
> Eis ... a mi m'interessaria ... tinc un pentium 100 aquí mig mort de
> fàstic i per montar-hi algun servei ... o algu m'aniria de cine ...
> Quan en voldries per un monitor de 14 ?
> Marc

Jo en tinc un de 14" preparat per portar a la deixalleria. Funciona, però la
imatge no ocupa tota la pantalla (queda més o menys un dit a cada costat). Si
el vols digue'm-ho i el porto a la feina perquè el passis a buscar (o
qualsevol altre interessat). Contesteu abans de diumenge.

Salut!

--
"Qui no vulgui pols que no vagi a l'era"

Clau pública a www.elsud.org/~oriol/public_key2.gpg