[gilug.org] Ferralla informàtica

marc tarres wanadoo es marc tarres wanadoo es
2004-12-09 10:26:48 UTC

Hola!

Aquests dies de pont he estat fent bricolatge amb el meu parc informàtic.
Per acabar de completar l'equip, necessitaria un monitor i un disc dur.
Pel poc ús que en faré, no em compensa comprar components nous (ni tan
sols els més tirats de preu). Amb un monitor de 15" i un disc de 10-20GB
(ATA100, a poder ser), vaig que m'estrello.

Algú de vosaltres li sobra algun d'aquests components (en bon estat, per
descomptat) i se'n voldria desfer alhora que guanya uns calerons (a
negociar)?
En cas que no, ¿sabeu d'alguna botiga (de Girona o Barcelona, tant és) on
venguin "restes de sèrie" i peces antigues/descatalogades? Em sona que fa
temps es va comentar per aquí que algun organisme oficial es treia de
sobre material antic, però no recordo si mai s'ha parlat de "deixalleries
informàtiques" :P...

Siau!

Marc

PD: Dimarts a la nit (23h, més o menys) vaig passar per Girona i em vaig
acostar a la Màquia per firmar els papers, però novament estava tancat
(suposo que de pont). Aquest proper cap de setmana ho tornaré a provar (o
si no, per Nadal).
Per cert, algun cop ho havia comentat mig de conya, però tenint en compte
que com aquell qui diu, ja s'acaba l'any, ¿voleu dir que no valdria més
esperar-se a presentar els papers al gener? Per temes de pressupost i tot
plegat, vull dir... Algun "expert en burocràcia" ho pot confirmar?