[gilug.org] Re: [hackmeeting] Camisetas

Datsxkul User marcfurti yahoo es
2004-12-03 20:45:04 UTC

Faig aquest reply a la llista del gilug per si algú vol alguna samarreta
del hackmeeting de sevilla, s'ha de fer una llista diguent quanta gent
en vol i de quina talla.
Hi ha algú interessat amb aquest tema de  girona i/o rodalies?
Jo en vull una, per tan, estaria bé si algú més en volgués alguna,
demanar-les conjuntament.
Disculpeu que fagi un reply del correu que han enviat a la llista del
hackmeeting de sevilla, però penso que així si hi ha algú interessat, em
contestarà, sinó em veuré obligat de demanar-ne una per mi sol.