[gilug.org] suse 9.1 regalada

Marc de Palol lant vicerveza homeunix net
2004-08-30 21:30:19 UTC

> Senzillament pk gentoo disposa de emerge, o algu
> així, que és rollo apt de debian, però en fi,
> tampoc ho sé del cert, per tan no asseguro res,
> però gentoo no és ./configure && make && make
> install tota l'estona, ja hi ha alguna comanda
> que t'ho automatitza tot més, o això crec que
> vaig llegir fa una mica de temps, per tan, hi
> ha la possibilitat que vagi errat.
pos no vas errat :)
si si la Gentoo té l'emerge, que és un apt-get de debian amb la
diferència que es baixa (sempre) el .tar.gz amb les dependències i les
compila una a una, de fet és exactament els Ports de FReeBSD pasats a
Linux.

Vaig tenir una Debian fa poc, de fet hi vaig estar-hi un any amb Debian,
i aquest estiu m'he posat una gentoo. No en puc dir res més que
meravelles, és realment impressionant, fina com la seda. Aixó si,
l'instal.lació de Debian és "trivial" comparada amb la de GEntoo, això
sense contar les 30 i pico d'hores que es passa la màquina per
compilar-me el "meu" paquet base (WindowMaker, Opera, Pan, Evolution,
Dia, OpenOffice i xmms)

Però tot i això, és una meravella, us la recomano.

Lant