[gilug.org] conexio/pringles/muntanya

Jordi Gasch i Garcia jordi redlabel org
2004-08-02 08:49:35 UTC

Merci a ! ja ho he aconseguit i sembla que hem funciona prou bé...
al final he fet lo de comprar un wet11b amb una antena direccional de
12dbi, perque la pringles no arribava amb prou força(sóc a més d'un
kilometre i  no hi contava) xD

SaluT i merci família! aixi, ja tinc internet establement i espero no
trencar més fils de correu, ja que he configurat el client... Apasiau!

 LeNt