[gilug.org] Acta de la passada assemblea i estatuts

Guerau guerau elsud org
2004-04-14 20:40:01 UTC

bones!

> Els estatuts els podeu trobar a:
>
> http://gilug.org/estatuts.pdf
>
> Si ningú té res en contra, es procedirà a portar els papers amb les signatures
> dels afectats per legalitzar-nos com a associació i poder demanar la
> subvenció de la ddgi per tirar endavant la campanya de difusió.

sembla que ningú hi troba inconvenient, però algú se'ls ha llegit
realment? ;)

seria qüestió d'imprimir-los, firmar-los, entrar-los per registre i
aquestes coses, no? vaaaaa que ens adormirem!
per cert, no recordo que hi consti cap espai per les firmes!

salut!

--
oOoOo thc oOoOo
Si utilitzes l'Outlook, NO em posis al llibre d'adreces!