[gilug] Re: Com deshabilitar comptes de correu-e?

Narcis Garcia informatica actiu net
2019-05-14 06:36:32 UTC

Primer hauries de moure (arrossegar) les cartes que tens a les carpetes
de correu-e que vols apartar.
Pots crear noves carpetes dins d'altres comptes, per exemple.

Finalment, després de buidar el què t'interessa, amb el botó secundari
del ratolí polses sobre l'arrel del compte (sol tenir el nom del
compte), li demanes els paràmetres, i se t'obre una finestra. Allà
trobes el desplegable «Accions del compte».

https://www.fastcomet.com/tutorials/mail/thunderbird-delete-email-account

El 11/5/19 a les 12:22, Blai Dalmau Solé ha escrit: