[gilug] Re: SMS via internet, sense mes intermediaris

Eduard festuc gmail com
2019-06-17 06:42:42 UTC

Sempre pots tenir un duplicat de tarjeta sim i deixar-ne una a un lloc amb
cobertura i aquest que et faci de tunnel ip per enviar la trucada
remotament per internet i usar els mètodes que t'he pasat per a fer lo del
sms. el cost del duplicat de tarjeta son uns 5€ al mes, no se que et costa
la redirecció cap a un fixe de trucades. Entenc que es un lloc bastant
remot (de les antenes de telefonia) (un refugi de montanya per exemple) i
que allà hi arriba una línea de coure de telefon.I que no vols/pots tenir
un ordinador al lloc remot ni una petita maquina (rpi3) al lloc amb
cobertura per que et faci el tunnel ip i tingui conectat el telefon.
Pero son les idees que sabria implementar ara mateix.
Ara s'em ocorre que si el telefon es per quan van cap a llocs més remots
(la montanya) per emergencies la sim es podria quedar al lloc amb
cobertura, els telefons no necesiten sim per trucar al 112 I al refugui on
tens internet el terminal pot tenir un programa de voip per fer trucades
cap al que tens a la zona amb cobertura.

Missatge de Narcis Garcia <> del dia ds., 15 de juny
2019 a les 8:03: