[gilug] Re: Copia de seguretat de CD-Audio

Blackhold blackholdmailer gmail com
2018-09-18 08:53:45 UTC

doncs fer-ne una ISO i avall i guardes aquestes isos a un altre format.

ja veuràs, un cop gravis la ISO a un CD serà com si fós un disc d'àudio...
sé que hi havia cds d'audio protegits, però suposo que després de tants
anys ja, tots els sistemes de protecció que hi havia se'ls poden saltar
fàcilment...

recordo que era tot un món això del cd d'àudio! i molt divertit!

- Blackhold
http://blackhold.nusepas.com
@blackhold_
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra nosaltres
mateixos quan siguem forts (Xirinacs)
<°((( ><

Missatge de Narcis Garcia <> del dia dt., 18 de set.
2018 a les 10:49: