[gilug] Re: Devuan 2.0

k k jasp org
2018-06-15 08:51:42 UTC

Booon dia a tothom.

Us explico la meva experiència, amb SystemD versus SystemV.

Quan vaig veure algo tant radicalment nou, el meu cervell estupid,
i encara algo resistent als canvis, es va estressar.
I predisposat com estava, vaig començar a buscar algo com
"https://suckless.org/sucks/systemd/".
I vaig deduir que el nou SystemD, era una m. punxada en un pal.

Però en un breu instant d'il.luminació, no em vaig fiar
de la quasi instantània resposta tan clara (de google),
que em donava la raó gratis. I em vaig pendre una birra,
vaig meditar, i vaig tornar a buscar algo com:
"https://medium.com/treehouse-engineering/why-systemd-is-great-for-configuration-management-cb3172e0a1d1".
I vaig veure que el nou SystemD també podia ser bo!

I vaig fer l'esforç d'investigar això tant nou. I ja en sé molt!.
i ja estimo el nou SystemD, i ja m'agrada *molt* mes que el
prehistòric SystemV! (I google m'agrada menys...
Massa democratic!, s'hi troba *qualsevol* *opinio* que s'hi
busqui, perfecte per donar-se la raó en qualsevol tema
basat en una *opinio* *subjectiva*!.)

*Hipotecant*, es una paraula molt *cara*, i un judici subjectiu.
SystemD, es codi lliure!

Llarga vida a SystemD (ep, però només fins que arribi un sistema
nou encara millor, per suposat! :-)

         Carles