[gilug] Re: extraer la pista de audio de un vídeo

Dani Fossas danifossas gmail com
2018-02-07 08:24:18 UTC

Bon dia,

No he fet servir mai kdenlive, i la veritat és que no he provat d'extreure
l'àudio amb audacity, però se suposa que si tens tots aquests programes
segur que tens instal·lat ffmpeg.
En tot cas obre una consola i fes la següent comanda:

ls /usr/bin/ffmpeg
o bé
ls /usr/sbin/ffmpeg

Crec que hauria de funcionar i t'hauria de dir si tens instal·lat ffmpeg.
SI el tens instal·lat, des de la mateixa consola, situant-te al directori
on hi tinguis el vídeo, dóna l'ordre que et vaig dir ahir:

ffmpeg - video.avi audio.wav

Fàcil i net!

Salut!

El dia 6 de febrer de 2018 a les 22:11, bonobo <> ha
escrit: