[gilug] Re: Ajuda en htaccess

Marc budalokko gmail com
2017-05-10 19:00:26 UTC

Hola,

jo crec que aquest no és el motiu. Has provat de treure el .htaccess un
momentet?

Això ve de que a la configuració de l'Apache li teniu dit que només els
fitxers "index.php" puguin fer aquesta funció de "pàgina principal". En
concret és aquesta directiva, que la deus poder trobar en algun fitxer de
/etc/apache2/:

DirectoryIndex index.php

Això s'ha de substituir per

DirectoryIndex index.php index.html

Llavors primer mirarà si hi ha un index.php i si no el troba, pillarà un
index.html.

En principi els htaccess són acumulatius, i potser si poses simplement lo
del DirectoryIndex que t'he dit en un .htaccess al directori /mobils ja et
funcioni, tot i que des del meu punt de vista, lo més senzill és que el teu
fitxer "index.html" el reanomenis "index.php" i ja et funcionarà
directament.

Salut !!

El dia 9 de maig de 2017 a les 19:17, Narcis Garcia <>
ha escrit: