[gilug] Intercanviar canals de so stereo

Narcis Garcia informatica actiu net
2016-01-11 13:30:07 UTC

Tinc uns altaveus endollats a l'ordinador que, per la longitud de cada
fil, no tinc més remei que posar el dret a la meva esquerra, i
l'esquerre a la meva dreta.

He estat cercant la manera d'intercanviar els canals per corregir això,
però sense èxit.

Ja he provat una solució molt propagada al web (sense èxit perquè perdo
el so) consistent en afegir aquestes 2 línies al fitxer default.pa de
PulseAudio:
load-module module-remap-sink sink_name=reverse-stereo master=0
channels=2 master_channel_map=front-right,front-left
channel_map=front-left,front-right
set-default-sink reverse-stereo

(i reiniciar el so amb: pulseaudio -k ; pulseaudio --start)

Algú sap com resoldre-ho?