[gilug] Re: OpenStreetView

Narcis Garcia informatica actiu net
2016-08-13 16:36:04 UTC

Encara no sé el què haig de veure.
Si obro http://openstreetview.org/map/ i faig zoom sense tocar el mapa,
arribo fins al detall de l'avinguda Revere on es creua amb el carrer
Ingalls, a San Francisco.
L'única cosa que veig són les línies traçades pels carrers, però cap
icona o símbol que m'indiqui elements a obrir. Igual amb Midori.

Per cert, si l'urbanisme fos europeu, semblarien estructures de txaboles
en zona pre-urbalitzada.

El 13/08/16 a les 11:48, Xavier Barnada ha escrit: