[gilug] Re: OCR per Windows

Narcis Garcia informatica actiu net
2016-04-28 09:46:54 UTC

Aquesta persona té un sol ordinador amb un sol sistema i el scanner de
la impressora endollada. Amb GNU/Linux sí que fàcilment habilito
màquines virtuals, però amb Windows no em complico gaire la vida,
sobretot tenint en compte que les solucions que s'apliquen a Windows no
duren gaire temps.

De moment provaré amb el darrer Tesseract i/o les interfícies lliures
que hi ha com gImageReader i VietOCR.

El 28/04/16 a les 09:43, Eduard Vidal i Tulsà ha escrit: