[gilug] Re: [premsa] Jornada de programari lliure a Girona, aquest dissabte

Teo Vidal teo vidal gmail com
2015-10-25 09:14:26 UTC

Gràcies per haver enviat l'adreça
http://wiki.gilug.org/index.php/Sistemes_operatius ... però no ho puc
enriquir fent hi afegits (no em sorprèn, és més viat 'normal') amb els (no
previstos i que volia crear) els derivats de Debian Linux (és el cas de
Kali)

Si ho vols fer, cap; problema, millor... ... o dir-me (o dir-nos) com ho
puc / podem fer

VEIG el codi, però no el puc modificar perquè:

Podeu visualitzar i copiar el codi font d’aquesta pàgina:

--------------------------------------
← Sistemes operatius <http://wiki.gilug.org/index.php/Sistemes_operatius>

No teniu permís per a modificar aquesta pàgina, pel motiu següent:

L'acció que heu soŀlicitat es limita als usuaris del grup: Usuaris
autoconfirmats
<http://wiki.gilug.org/index.php?title=GiLUG:Usuaris_autoconfirmats&action=edit&redlink=1>.

'Usuaris autoconfirmats ===> 'la pàgina no existeix'

El dia 20 d’octubre de 2015, 9:16, GiLUG <> ha escrit:

--
Aquesta és una adreça PERSONAL.
*No* hi envieu (al ) missatges destinats a Vilaweb Catalunya