[gilug] Re: Fwd: Aumonet

Narcis Garcia informatica actiu net
2015-11-01 16:04:29 UTC

Em convé controlar el llançament d'un procés de fons, semblant a quan
s'executa una instrucció amb l'ampersand (&) al final.

Em sembla que systemd no té res a pelar amb aquesta qüestió, doncs es
dedica a executar instruccions a l'inici del sistema i no gestiona si
estan pensades per quedar-se de fons (daemon) i si no para es pensa que
el programet s'ha quedat trabat.

Suposo que la revisió que et vaig enviar ja es deu enregistrar
correctament com a servei d'inici, i falla només en cridar start-stop-daemon
És a dir, que el SystemD del teu sistema ja llança Aumonet, però aquest
no aconsegueix executar-se de fons (com a daemon), que és el què intento
solucionar.

El 01/11/15 a les 13:12, Eduard Vidal i Tulsà ha escrit: