[gilug] Re: Comunicats de premsa

Narcis Garcia informatica actiu net
2015-05-04 08:23:35 UTC

Entre en Francesc i jo ens estem mirant l'esborrany per Debian 8:
http://wiki.gilug.org/index.php/Comunicats_publics

Qui vulgui revisar-ho benvingut serà per a què estigui més polit. La
idea és crear una altra llista però per la premsa, i enviar els
comunicats per allà.

El 29/04/15 a les 13:46, Francesc Furroy ha escrit: