[gilug] Re: Seguretat Hardening Debian

Adonay Sanz adonay sanz gmail com
2015-02-16 11:41:39 UTC

Gràcies Narcís! pel tema de la conferència m'agafa una mica lluny.
Actualment estic a Hamburg.  Feu alguna conferència per aquí?  ;)
La gravareu o fareu streaming?

El TRESOR no en tenia ni idea. Me l'he apuntat i preguntaré a la gent de la
conferència

moltes Gràcies!

Salut,

*Adonay Sanz*  Kademar Linux CEO

 [image: Kademar] <http://www.kademar.org>

 [image: Logo en negro de una B y el nombre de blog]
<http://www.kademar.org/noticias>  [image: facebook]
<https://www.facebook.com/kademarlinux>  [image: gplus]
<https://plus.google.com/u/0/b/118332741901996517058/118332741901996517058>
[image: twitter] <https://www.twitter.com/kademarlinux>

El dia 16 febrer de 2015, 11:46, Narcis Garcia <> ha
escrit: