[gilug] Re: Renovacio del nom gilug.org

Narcis Garcia informatica actiu net
2014-03-18 14:51:31 UTC

No hi ha cap manera organitzada; cada any ens hem adaptat a allò que
oferia «el contribuent».

Si tens oportunitat de recollir-li els 15 o 30 euros a en Dani Fossas,
jo et puc indicar com fer el pagament a l'entitat registradora. Amb
això, encara ens haurem repartit més els esforços.

El 18/03/14 15:21, Xavier Barnada ha escrit: