[gilug] Re: dos petits problemes

Blai Dalmau Solé blai detourne org
2014-03-09 12:24:05 UTC

Moltes gràcies per les ràpides i instructives respostes, companys!

El codi font indicat per en Narcís m'ha anat molt bé i el truc del Libre
Office suggerit per en Xavier me'l apunto per si em cal en una altra
ocasió! ;) També m'apunto el suggeriment d'usar el format .ogg, Dani.

No obstant, segueixo sense poder treure els .amr del meu mòbil nokia. No
m'els deixa ni tan sols passar a l'ordinador...He provat lo del
audacity...i res. Lo dels comandaments de consola, em sembla que és un
xic massa complicat per mi ara mateix. Si teniu alguna idea més,
benvinguda sigui!

Salut!

Blai

El 09/03/14 11:15, Xavier Barnada ha escrit: