[gilug] Re: Estirar la durada del so (amb Audacity?)

Narcis Garcia informatica actiu net
2014-08-29 18:33:16 UTC

Després de moltes proves (primer el tema de la freqüència que malmet el
to perquè parlaven amb veu de vedell), doncs he acabat provant l'efecte
«Canvia el temps» per tal de quadrar-ho tot.

Una vegada he aconseguit la durada exacta per a què la primera parla i
la última estiguin sincronitzades, m'he adonat que tot el video estava
molt accidentat: locucions del mig que no estan GENS sincronitzades, per
la qual cosa sospito que el doblatge en castellà deu haver passat per
una cinta VHS o quelcom amb algun retruc.

El 29/08/14 a les 18:45, Dani Fossas ha escrit: