[gilug] Re: Fwd: Dissabte 26: Joc lliure Spring RTS

Narcis Garcia informatica actiu net
2013-10-29 18:35:58 UTC

Al Volcanica vaig instal·lar el joc a 10 ordinadors portàtils prestats
pel Consell Comarcal, que eren tots els ordinadors idèntics en maquinari
(processador i5, RAM 4GiB, HD ~300G, gràfics intel)

- 8 ordinadors amb Ubutu-Gnome
- 1 amb Lubuntu (LXDE)
- 1 amb MS/Windows (7?)

Amb MS/Windows, tot i que no semblava portar antivirus, el programa
anava lentíssim, i encara que minimitzessis la qualitat gràfica i
efectes del joc, el resultat era decebedor per qualsevol.

En canvi, amb els altres 9 GNU/Linux anava tot molt bé fins i tot amb
No s'utilitzava cap controlador privatiu a GNU/Linux.

El 26/10/13 20:02, Narcis Garcia ha escrit: