[gilug] Re: G/ubuntu 13.04

Narcis Garcia informatica actiu net
2013-05-06 08:58:31 UTC

Em sembla que el web oficial de la Gubuntu és:
www.ubuntugnome.org

I aquí les descàrregues en Torrent:
http://torrent.ubuntu.com/ubuntu-gnome/releases/raring/release/desktop/

Sembla que per la versió 13.04 hi ha opció d'actualitzar-se a Gnome 3.8
amb un repositori apart (ppa:gnome3-team/gnome3)

Al 05/05/13 10:39, En/na Narcis Garcia ha escrit: