[gilug] Re: Alternatives a FrostWire (p2P)

Narcis Garcia informatica actiu net
2013-03-20 16:43:59 UTC

Ostres, veig que el MLDonkey depen bastant de la xarxa ed2k, doncs no
sembla utilitzar Gnutella i si deshabilito la xarxa ed2k no fa cerques.

Un avantatge que li veia al FrostWire és la velocitat de descàrrega amb
material que hom cerca.

La xarxa ed2k és molt bona quan ja saps l'adreça d'allò que vols
descarregar (ed2k://blabla|5455|...), però entre els resultats de les
cerques hi ha molta runa. Per ed2k faig servir l'aMule, i tinc
configurat el navegador Mozilla per poder fer clic sobre els enllaços
fiables de portals com TotsRucs i semblants.
Però per la música és una altra cosa.

Al 20/03/13 17:31, En/na Narcis Garcia ha escrit: