[gilug] Sense so al Mate

2013-01-17 18:21:55 UTC

Hola,

He instal·lat l'escriptori «Mate» a uns quants ordinadors amb Ubuntu, i
avui m'ha passat que en un s'ha deixat de sentir el so. Hi tinc posat el
component (applet) de control de volum a la barra superior.

Mentre es reproduïa un fitxer de video, he apujat el volum amb
l'esmentat controlador, en un moment el so s'ha sentit molt fort, i s'ha
acabat silenciant.
Res no sona. He provat amb els reproductors VLC i Totem. He comprovat el
controlador de volum al detall que estigui habilitat i amb so el canal
Mestre, Headphone i PCM. He comprovat que els altaveus estiguin
endollats al forat que toca, en marxa i amb volum. He reiniciat
l'ordinador. He mirat per terminal «alsamixer» i tot sembla igual de bé.
Res.

Fins i tot he provat a reemplaçar aquests paquets:
mate-media-gstreamer mate-settings-daemon-gstreamer
Per aquests:
mate-media-pulse mate-settings-daemon-pulse
...i reiniciar. Però res.

El so és mort. Algú sap com puc trobar el problema?

Gràcies.