[gilug] Re: Problemas per montar dvd

Joseluis montgri montgri net
2013-01-16 20:18:38 UTC

Al 14/01/13 18:24, En/na Joseluis ha escrit:
Be. Ja he tingut accés i la cosa encara sembla que es complica mes.

Be després de anar provant, instal·lant i desinstal·lant components,
asignar-li grup audio i cdrom, tornar.li a treure etc. He descobert
alguna cosa més.

Si posem un cd de música original a sr0 i fem un doble click sobre el
icono que apareix a l'escriptori, es monta i s'obre vuit. Si vas des de
consola també apareix com a vuit.

Si posem un cd de dades a sr0 el montem amb doble click l'obre a la seva
ruta normal /run/media/"usuari"/"nom_disk"

Si tenin un cd de dades a sr0 posem un cd de música a sr1 no mostra cap
icono al esciptori.

Si a sr0 no tenim cap cd, i posem un cd de dades a sr1 tampoc mostra cap
icono a l'escriptori.

Raro No???

Vaig obrir la caixa i vaig desconectar una de les regrabadores i voila:
funciona tot perfectament. Monta els cd's de música al fer doble click,
el directori esta ple i et deixa escoltar la música de manera usual i
també monta i et deixa treballar amb els cd's de dades.

Si conecto l'altre dvd i desconecto el primer pasa exactamente el
mateix. Tot funciona.

Si creuo els cables per convertir el primer dvd en sr1 i el segon en sr0
pasa exactament el mateix que sense estar creuats. Per tant, de moment
he deixat una de les regrabadores desconectades pero això no és la solució.

Alguna altra idea?