[gilug] Re: Copies completes amb Android

2012-10-26 22:26:48 UTC

Veig que cada fabricant va canviant els accessos a cada model que
comercialitza, suposo que per dificultar el reemplaçament de programari.

Buscant sempre les eines més lliures i clares possible, ja he aconseguit
fer una còpia d'un firmware instal·lant el gestor de recuperació
«ClockworkMod» mitjançant la utilitat Heimdall.
www.clockworkmod.com/rommanager
www.glassechidna.com.au/products/heimdall

El firmware derivat d'Android que m'ha donat més confiança és el
CyanogenMod, però de tota manera encara busco la manera més nadiua
possible de poder utilitzar Ubuntu;
www.cyanogenmod.com
wiki.ubuntu.com/ARM/OmapDesktopInstall
www.denx.de/wiki/U-Boot
sourceforge.net/projects/u-boot
www.emdebian.org

Infomració i referències tècniques molt interessants per tota mena
d'aparells:
www.elinux.org
www.openembedded.org

Una enorme comunitat sobre desenvolupament i solucions tècniques amb els
telèfons mòbils, però dominada per la mentalitat MS/Windows:
www.xda-developers.com

Per cert, em sembla que tots els aparells que porten xips Nvidia són un
maldecap per les alternatives lliures, així que sempre és preferible
Texas Instruments (OMAP) o Samsung (Exynos).

Aquests dies he hagut de destriar molt el gra de la palla perquè està
tota la xarxa inundada de xapusses, pedaços, i programets d'origen
desconegut i finalitat dubtosa.

Al 26/10/12 12:03, En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit: