[gilug] Re: Copies completes amb Android

2012-10-25 17:29:28 UTC

*A*ra que he trobat una mica de programari lliure per administrar el
tema, estic buscant una mica de teoria per saber el què estic fent, ja
que només trobo guies pas-a-pas que et diuen el què has de fer però no
el perquè.

El repartiment de particions d'Android:
http://www.addictivetips.com/mobile/android-partitions-explained-boot-system-recovery-data-cache-misc/

(no tinc ni idea de quin gestor d'arrencada utilitza, ni del tipus de
particionament i formateig, ni de si el «download mode» dels aparells és
la BIOS o és del sistema operatiu)

Al 25/10/12 18:35, En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit: