[gilug] Re: Copies completes amb Android

2012-10-24 08:33:05 UTC

Ostres, a tots els projectes d'aplicacions per Android he vist almenys
un enllaç «About» o alguna presentació de l'equip o del producte.

Al web del Clockwork Rom Manager no diu absolutament res.
Ni tan sols explica la diferència entre la variant «Recovery» i la
«Touch Recovery», ni d'on han tret els Firmwares, i explorant el
RomManager.apk no hi trobo cap crèdit ni copyright.
El nom de domini el tenen registrat anònimament i des de 01-apr-2010.

Tot això de les utilitats .apk està molt bé per intercanviar Androids
preinstal·lats, però no sembla que serveixi per instal·lar un altre
sistema operatiu. Algú sap d'alguna utilitat per gestionar els Firmwares
des del PC i no des del telèfon o tauleta?

Com puc restaurar Android en un aparell al qual se li hagi esborrat
Android i tingui un altre GNU/Linux?

Al 23/10/12 23:10, En/na Xavier Barnada Riu ha escrit: