[gilug] Re: Separar sortides de so amb Jackd

2012-06-27 09:14:55 UTC

Vaja, doncs anava errat perque en realitat aquest portatil porta 2
entrades i 1 sortida:

cat /proc/asound/devices
   1:        : sequencer
   2: [ 0- 1]: digital audio capture
   3: [ 0- 0]: digital audio playback
   4: [ 0- 0]: digital audio capture
   5: [ 0]   : control
  33:        : timer

Aixi que se m'acudeixen 2 coses:

A) separar els 2 canals stereo de la sortida de so i, no se com, fer que
un canal aparegui als programes com a dispositiu "emissio" i l'altre
"preescolta". Externament fer la distincio amb un bifurcador de 1 stereo
a 2 mono.

B) emetre la preescolta per xarxa (a l'estil de VLC), i capturar-la per
escoltar-la amb el telefon mobil. Pero es clar, tampoc no se com fer que
els programes vegin un dispositiu ALSA que en realitat tingui aquest
altre cami.

Per cert, en un ordinador portatil, es poden distingir els altaveus de
l'endoll d'auriculars? (evitant allo de que quan s'endolla un auricular
es desactiven i reemplacen els altaveus integrats)

Al 27/06/12 10:22, En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit: