[gilug] Re: Recaptar fons

2012-06-17 12:12:45 UTC

Bé, el meu plantejament no era fer una «Summercamp» sinó uns quants
tallerets en un matí o una tarda. Per això he esmentat l'experiència del
GiLUG a Celrà el 2007, que fou prou modesta però va funcionar.

També podríem NO liar-nos en dinars, però sí que més en la forma de
coordinar-nos.

Al 16/06/12 14:39, En/na Blackhold ha escrit: