[gilug] Re: Bloquejar elements web d'altres dominis

2012-06-15 09:41:35 UTC

Si, he provat altres complements adreçats al TIPUS de contingut, però jo
ara estic buscant la manera de vetar l'ORIGEN del contingut.

Molta gent que maqueta bitàcoles i altres webs col·loca «complements
gratis» (que no vol dir lliures) d'aquests tant macos, sense saber ni
tan sols el què fan.
El què vull és evitar una part de les coses que en un web han posat
sense coneixement, i un capítol important és tot allò que utilitza
altres noms de domini.

Si hom ha creat o instal·lat una eina JavaScript per a què els menús
siguin més usables, cap problema. Si en un web utilitzen galetes pel seu
propi ús, tampoc no tinc tant de problema.

Una altra cosa és que en visitar www.example.net resulta que se t'estan
posant galetes d'agències de publicitat, serveis «gratuits» que
desenvolupen el teu perfil personal, etc. i tot això sense ni voler-ho
qui administra www.example.net

Us imagineu que pel fet d'enviar un correu a en Xavi «de passada» en
rebés notificació la Coca-Cola, Microsoft i l'agència EFE? Doncs això és
el què està passant al món web.
És l'equivalent a les càmeres de videovigilància, però al ciberespai que
no hi ha presència física de les persones.

Al 15/06/12 11:21, En/na Xavier Barnada Rius ha escrit: