[gilug] Re: Android i la llibertat

Oriol Pellicer i Sabrià pellix gmail com
2012-01-28 10:14:25 UTC

Insisteixes en que Android és propietat de Google, però en realitat és
de l'Open Handset Alliance
(http://www.openhandsetalliance.com/oha_members.html). Respecte al
nivell de llibertat, estic d'acord en que no és 100% lliure, però per
mi està al nivell de qualsevol distribució de Linux (no de GNU/Linux).
Per mi és suficient, però respecto que hi hagi gent que vulgui que
sigui totalment lliure. Personalment necessito un equilibri entre la
llibertat i la usabilitat/prestacions/...

Salut!

El 28 de gener de 2012 9:37, Narcis Garcia - GiLUG
<> ha escrit: