[gilug] Re: saber quin php esta executant l'apache

2012-08-16 17:45:39 UTC

Hauries d'habilitar la bitàcola d'Apache sobre totes les visites, i
després intentar descobrir en quin moment (data i hora) s'ha llançat
novament el procés en qüestió.

Amb aquesta dada de access.log podràs deduir quina pàgina provoca
l'execució que persegueixes.

Mentrestant també podries interceptar el fitxer:
Si per exemple fos /usr/bin/man aleshores reemplaçar-lo per un programet
teu:
mv /usr/bin/man /usr/bin/man.real
I crear un fitxer executable /usr/bin/man amb aquest contingut:

#!/bin/sh
date >> /tmp/man.log
/usr/bin/man.real "$@"
exit $?

Al 16/08/12 17:39, En/na David Casals ha escrit: